بهبود ضربه پذیری ظروف CPET با استفاده از کوپلیمرهای SK Fuctional – بخش دوم

با افزایش سرعت زندگی شهری و تغییر شیوه انجام دادن امور روزمره، مواد غذایی مورد استفاده افراد دچار تغییر گسترده ای شده است. پیشرفت فناوری هایی چون فراوری مواد غذایی، ذخیره آن ها در فرایندهای انجماد و نهایتا پیشرفت فناوری های بسته بندی شروع عصر جدیدی را در صنعت مواد غذایی ممکن ساخته اند. بدون شک پلیمرها به تحقق اهداف صنعت مدرن مواد غذایی کمک بسیاری کرده اند. ظروف CPET از جمله پلیمرهای پرکاربرد در بسته بندی مواد غذایی آماده و نیمه آماده هستند که در بخش قبلی با آن ها آشنا شدیم. می توانید با رجوع به لینک زیر اطلاعات بیشتری در خصوص بهبود دهنده های خواص ظروف CPET کسب کنید و در این بخش با خواص فنی این بهبود دهنده ها آشنا شوید.

این بخش مشخصات فنی محصولات شرکت بزرگ SK Fuctional را معرفی خواهد کرد. این محصولات به صورت مشخص برای افزایش ضربه پذیری ظروف CPET و تولید ظروفی با کیفیت بالاتر به کار می روند.

CPET-TRAYS Impact

اولین گرید Lotryl 29MA03T است. این گرید کوپلیمر تصادفی اتیلن و متیل اکریلات است و به دلیل درصد بالای متیل اکریلات برای افزایش ضربه پذیری ورق های CPET و ایجاد انعطاف در آن ها گزینه مناسبی است. این گرید 29 درصد متیل آکریلات در ساختار خود دارد و MFI این گرید در شرایط 190 °C, 2.16 kg برابر با 3 g/10 min و برای فرایند تولید ورق کاملا مناسب است.

دومین گرید که بسیار شبیه به محصول Lotryl 29MA03T می باشد، Lotryl 24MA02T است. این گرید نیز کوپلیمر تصادفی اتیلن و متیل اکریلات است. درصد متیل اکریلات این گرید قدری کمتر (برابر با 24 درصد) و MFI آن نیز کمتر است. ( در شرایط 190 °C, 2.16 kg برابر با 2 g/10 min است.) این گرید مناسب تولید ورق های با استحکام مکانیکی بیشتر و قدری انعطاف کمتر در مقایسه با گرید Lotryl 29MA03T است.

آخرین گرید Lotader AX8900 است. این گرید کوپلیمر اتیلن و متیل آکریلات – گلیسیدیل متاکریلات است. در واقع این گرید دو کومنومر قطبی دارد و برای کاربری هایی مناسب است که مقاومت ضربه بسیار بالا و همچنین پایداری حرارتی بالایی نیاز دارند

درباره نویسنده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *