آشنایی با مشخصات فنی و کاربردهای دو گرید تجاری ESBO

شرکت پلیمر پیشرفته دانا تامین کننده گریدهای مختلف ESBO از شرکت NANYA Plastics می باشد. این گریدها شامل گرید با کاربری عادی با نام تجاری ESO-132 و گرید با کاربری ویژه با نام تجاری ESO-132D می باشند که در این بخش با مشخصات فنی و کاربردهای این دو گرید آشنا خواهیم شد.

ESBO یک نرم کننده و استابلایزر حرارتی غیر سمی است و گریدهای ویژه آن مانند ESO 132D عاری از بو نیز می باشند و برای کاربردهای در تماس با مواد غذایی گزینه کارآمدی هستند. هر چند هر دو گرید تولیدی شرکت NANYA Plastics مقرارت FDA را برای قرار گیری در تماس با مواد غذایی برآورده می سازند. از آنجایی که وزن مولکولی ESBO بالاتر از دیگر نرم کننده هایی چون DOP است، میزان مهاجرت آن بسیار ناچیز است و برای تولید محصولات بسته بندی با ضخامت کم و شفاف گزینه مناسبی به شمار می آید.

ESBO

از جمله کاربردهای دو گرید ESO-132 و ESO-132D می توان به تولید انواع فیلم و چرم مصنوعی پایه PVC، ورق و ژئوممبران ها، فیلم های ضد مه، شلنگ و تیوب ها و اسباب بازی ها اشاره کرد. در بخش بعدی با درصد مصرف پیشنهادی این دو گرید در کاربردهای مختلف و سایر مزایای افزودن ESBO به کامپاندهای مختلف آشنا خواهیم شد.

درباره نویسنده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *