معرفی پلی آمیدی خاص به سبک میتسوئی کمیکال

نیازی نیست توضیح اضافه ای دهیم که میتسوئی کمیکال نوآور است، پلیمرهای با عملکرد خارق العاده و بعضا منحصربفرد در سراسر دنیا را تولید می کند. به همین خاطر در این بخش مستقیما به سراغ معرفی یک پلی آمید خاص می رویم: ARLEN PA.

ARLEN نام تجاری نوع خاصی از PA است که توسط میتسوئی کمیکال ژاپن تولید می شود. این پلی آمید از نوع PA6 اصلاح شده است که دمای ذوبی در حدود 320 C دارد و مقاومت حرارتی، شیمیایی و پایداری ابعادی آن با سوپر پلاستیک های مهندسی قابل مقایسه است. مهمترین مزیت ARLEN جذب بسیار بسیار کم آب است که مهمترین نقطعه ضعف پلی آمیدها است. میتسوئی کمیکال جذب آب ARLEN را به کمتر از نصف اعداد مربوط به PA66 رسانده است.

Arlen PA

ARLEN پلی آمیدی مناسب برای تولید انواع سوکت، جکت، ترمینال و اتصالات صنعت برق و الکترونیک است. همچنین گزینه بسیار مطلوبی برای تولید قطعات مختلف خودرو مانند سیستم خنک کاری، کاورهای مورد استفاده در بخش های مختلف موتور، هوزینگ ها و پیستون های سیستم های هیدرولیکی است.

برای شکل دهی ARLEN بایستی از اکسترودرهای مقاوم به سایش استفاده کرد و قبل از خوراک دهی به مدت 2 تا 6 ساعت در دمای 110 C آن را خشک کرد.

درباره نویسنده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *