معرفی مشخصات فنی و کاربردهای استابلایزر قلع REATINOR 801

کمپانی Reagens شرکت اروپایی شناخته شده و خوشنام در حوزه تولید استابلایزرهای حرارتی مورد استفاده در کامپاندهای PVC است. این شرکت تولید کننده طیف گسترده ای از استابلایزرهای پایه قلع است که در این بخش با یکی از گریدهای پرکاربرد آن آشنا خواهیم شد.

 

REATINOR 801 تولیدی Reagens در گروه استابلایزرهای قلع Octyl Mercaptide قرار می گیرد و به صورت مایع زرد رنگ برای تولید فیلم و ورق های مورد استفاده در بسته بندی مواد غذایی عرضه می شود. محتوای Mono Octyl این گرید بسیار بالا است و همین نکته این REATINOR 801 برای استفاده در کاربردهای کلندرینگ و اکستروژن PVC سخت مناسب می سازد و تاییدیه های لازم برای استفاده در کاربری هایی که در تماس با مواد غذایی قرار می گیرند را نیز دارد.

PVC Tin

REATINOR 801 قدرت بالایی در پایداری رنگ و مقاومت حرارتی محصول تولیدی دارد و پیشنهاد می شود در کنار روان کننده های (Lubricant) داخلی و خارجی مناسب بر اساس فرایند شکل دهی مورد نظر استفاده گردد. غلظت پیشنهادی استفاده از این استابلایزر قلع در محدوده 0.5-2.5 PHR بر اساس مقاومت حرارتی مورد نیاز است. این گرید در بشکه های 220 kg یا مخازن 1000 kg عرضه می شود و در زمان نگهداری بایستی دور از تابش نور خورشید و در محیط خنک نگهداری شود. حداکثر زمان استفاده از این استابلایزر قلع 6 ماه پس از تحویل در صورت نگهداری در شرایط مناسب است.

درباره نویسنده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *