توسعه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری میتسوئی کمیکال در راستای بازیافت فیلم های بسته بندی

به تازگی میتسوئی کمیکال، به عنوان یکی از پرچم داران تولید مواد اولیه شیمیایی و پلیمری بین المللی، از خط بازیافت فیلم های پلیمری خود رونمایی کرده است. این سرمایه گذاری و فعالیت جدید میتسوئی کمیکال در راستای برنامه جامع و استراتژیک این شرکت در راستای توسعه زیرساخت ها و سبد محصولاتش به منظور برآورده کردن اهداف اقتصاد چرخشی است.

پسماندهای حاصل از بسته بندی های منعطف پلیمری خوراک اصلی واحد بازیافت میتسوئی کمیکال هستند. میتسوئی کمیکال با تجهیزات جدید خود قادر است فیلم های پلیمری بسته بندی را شستشو، رنگ زدایی و گرانول کند و آن ها را برای استفاده در کاربردهای جدید آماده کند.

POE

به منظور دستیابی به اهداف مدنظر در اقتصاد چرخشی، میتسوئی کمیکال همکاری های راهبردی با شرکت های فعال در حوزه بسته بندی های منعطف پلیمری آغاز کرده است. برند تجاری میتسوئی کمیکال در حوزه بازیافت فیلم های منعطف پلیمری RePLAYER است و دستیابی به بالاترین کیفیت و استفاده از فیلم های بازیافتی در کاربردهای بسته بندی مواد غذایی دو هدف اصلی میتسوئی کمیکال در این حوزه است.

علاوه بر تلاش برای بازیافت پسماندهای بسته بندی، میتسوئی کمیکال به دنبال استفاده هر چه بیشتر از پلاستیک های پایه زیستی به منظور حفظ محیط زیست و توسعه پایدار در صنایع پلیمری است.

درباره نویسنده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *