کاربردهای ESBO، نرم کننده و پایدارکننده همزمان

در بخش قبلی که لینک آن در ادامه قرار داده شده است با ESBO و مزایای استفاده از آن آشنا شدیم.

در این بخش با کاربردهای ESBO در بخش های مختلف صنعت PVC آشنا خواهیم شد.

اولین و یکی از مهمترین کاربردهای ESBO، استفاده از آن در تولید فیلم های نرم، چرم مصنوعی و پوشش های پایه PVC است. افزایش پایداری حرارتی استابلایزرهای پایه فلزات و بهبود شفافیت از جمله مزایای استفاده از ESBO در این کاربری است. غلظت مورد نیاز در این کاربری 0.5-2 PHR است. دومین کاربرد مهم تولید فیلم های بسته بندی و سلفون ها است. در این کاربری ESBO در کنار سایر نرم کننده ها به کار می رود و مهمترین مزیت آن ایجاد انعطاف پذیری مناسب در فیلم تولیدی است. غلظت پیشنهادی مناسب 10-20 PHR در این کاربری است.


ESBO Application

سومین کاربرد مهم ESBO استفاده 3-5 PHR از آن در کاربری هایی است که قطعه تولیدی در تماس با مواد غذایی و بدن انسان قرار می گیرد. از جمله این موارد می توان به تولید اسباب بازی ها و وسایل تفریحی و ورزشی اشاره کرد.

اما پس از بخش های صنعتی مهم که در آن ها ESBO به عنوان کمک پایدار کننده حرارتی به کار می رود، می توان به سایر مزیت های کلی استفاده از ESBO در تولید قطعات مختلف اشاره کرد. در بخش بعدی با این موارد، شامل خاصیت ضد اشتعال، افزایش پایداری در برابر شرایط جوی و … آشنا خواهیم شد.

شرکت پلیمر پیشرفته دانا تامین کننده گریدهای مختلف ESBO از شرکت NANYA Plastics می باشد. این گریدها شامل گرید با کاربری عادی با نام تجاری ESO-132 و گرید با کاربری ویژه با نام تجاری ESO-132D می باشند که می توانید برای دریافت مشخصات فنی این گریدها با شرکت پلیمر پیشرفته دانا تماس حاصل کنید.

 

درباره نویسنده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *