استابلایزر حرارتی پایه قلع اروپایی، REATINOR 804

Reagens کمپانی اروپایی و معتبر در حوزه تولید افزودنی های PVC و به خصوص استابلایزرهای حرارتی است. طیف گسترده ای از استابلایزرهای حرارتی در سبد محصولات تولیدی Reagens دیده می شود که یکی از شاخص ترین این محصولات گروه استابلایزرهای پایه قلع (Tin Stabilizer) این کمپانی است. در این بخش می خواهیم با مشخصات فنی و کاربردهای استابلایزر قلع REATINOR 804 کمپانی Reagens آشنا شویم.

REATINOR 804 از نوع Octyl Tin Mercaptide است و (برای آشنایی فنی با انواع گریدهای استابلایزر قلع به مقاله چه پارامترهای فنی را باید در حین انتخاب استابلایزرهای پایه قلع (تین) در نظر داشته باشیم؟ مراجعه شود) حفظ رنگ محصول و ایجاد مقاومت حرارتی بالا در محصول نهایی دو مشخصه اصلی این گرید است. نکته مهم در مورد این گرید میزان مصرف بسیار کم آن در محصول مورد نظر است. محتوای قلع این گرید در حدود 15% است و تنها 1-2.5 phr از REATINOR 804 لازم است تا پایداری حرارتی بسیار خوبی در محصول تولیدی ایجاد شود. این گرید برای فرایند کلندرینگ و تولید انواع ورق های سخت مناسب است و از آنجاییکه تاییدیه FDA نیز دارد، می توان از این استابلایزر در تولید محصولات در تماس با مواد غذایی استفاده کرد. هر چند امکان استفاده از این گرید در تولید قطعات تزریقی و اکستروژنی نیز وجود دارد.

Blister film

شکل فیزیکی REATINOR 804 مایع، دارای تاریخ انقضای شش ماه و بهترین دمای نگهداری آن 15-30 °C است. این گرید در درام های 220 kg و همچنین مخازن IBC با وزن 1000 kg عرضه می شود.  کاربرد اصلی این گرید در تولید انواع فیلم و ورق های بسته بندی قرص و مواد غذایی، Blister Film، است. باید دقت شود در کنار REATINOR 804 لوبریکنت مناسب و به مقدار کافی استفاده شود. این نکته به منظور بهینه سازی میزان چسبندگی محصول تولیدی به تجهیزات تولید ضروری است.

درباره نویسنده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *