مواد اولیه مناسب برای تولید نگهدارنده اشیاء در خودرو

در حین خرید خودرو معیارهایی چون عملکرد فنی، زیبایی ظاهری و پارامترهای مربوط به وضعیت ایمنی خودرو در انتخاب مشتریان تاثیر گذار است. در کنار تمامی این عوامل راحتی کابین و ویژگی های مربوط به تزئینات داخلی خودرو پارامتر بسیار مهمی است که این روزها در ذهن مشتریان می گذرد.

وجود فضاهای مناسب برای نگهداری اشیاء مختلف و مورد نیاز در فضای داخلی خودرو و به خصوص داشبورد تاثیر مهمی بر راحتی و تجربه کاربری مناسب در حین استفاده از خودرو دارد. از جمله این فضاها می توان به فضای نگهداری گوشی تلفن همراه، لیوان، عینک دودی و … اشاره کرد.

تزئینات داخلی خودرو

مواد اولیه مناسب برای تولید این نگهدارنده ها بایستی مطابق با الزامات کاربری آن ها باشد. برای مثال مواد اولیه مناسب برای تولید محفظه نگهدارنده گوشی تلفن همراه یا لیوان بایستی ضد لغزش باشد، امکان تولید آن در رنگ های متفاوت وجود داشته باشد، اجزای فرمولاسیون آن به سطح مهاجرت نکنند و در برابر شرایط تابش نور خورشید و گرما پایدار باشد.

TPE ها گزینه بسیار مناسبی برای تولید این قطعات هستند و امکان شخصی سازی تمامی خواص در آن ها وجود دارد. تولید در رنگ های مختلف، تنظیم نرمی و لغزندگی، پایداری در برابر گرما و اشعه فرا بنفش باعث می شود TPE ها اولین انتخاب در بین مواد اولیه مختلف برای تزئینات داخلی خودرو باشند.

درباره نویسنده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *