میتسوئی کمیکال و توسعه پلیمرهایی برای حفاظت هرچه بیشتر از محیط زیست

یکی از ویژگی های اصلی صنعت ژاپن توجه به تمامی ابعاد توسعه صنعتی است. این فرهنگ به خوبی در استراتژی توسعه شرکت میتسوئی کمکیال ژاپن (Mitsui Chemical) دیده می شود. از آنجایی که این روزها نیاز به یک انقلاب سبز صنعتی به منظور حفاظت هر چه بیشتر از محیط زیست دیده می شود، میتسوئی کمیکال به دنبال تحقق رویای محیط زیست سبز با استفاده از Milastomer است.

Milastomer نام برند تجاری میتسوئی کمیکال در حوزه تولید TPV های مختلف است. قطعات تولیدی با گریدهای مختلف Milastomer با پایداری حرارتی بسیار بالا، دوام و پایداری، سختی های مختلف و … در صنعت خودرو، لوازم خانگی، برق و الکترونیک، لوازم بهداشتی و … به کار می روند.

Milastomer

اخیرا میتسوئی کمیکال نسل جدیدی از Milastomer را بر اساس الزامات زیست محیطی توسعه داده است. در این گروه جدید Milastomer، میتسوئی کمیکال از منابع پلیمرهای حاصل از بازیافت استفاده می کند. پلیمرهای بازیافتی تایید شده و با خواص ثابت مورد توجه میتسوئی کمیکال برای تولید TPV های سبز می باشند. با این کار حجم پسماندهای پلاستیکی کاهش می یابد و CO2 حاصل از تولید پلیمرهای جدید کاهش می یابد و این موارد به حفظ محیط زیست ما کمک می کند.

درباره نویسنده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *