افزایش مقاومت به ضربه کامپاندهای مهندسی در دماهای بسیار پایین

صنعت خودرو یکی از بخش های پیشران نوآوری در عرضه گریدهای مختلف پلیمرها است. به صورت متوسط 15 تا 25 درصد وزن یک خودرو را پلیمرها تشکیل می دهند. قسمت کوچک، اما بسیار مهم و با عملکرد بالای این پلیمرها را کامپاندهای مهندسی تشکیل می دهند. این بخش شما را با پلیمری ویژه و بسیار خاص آشنا خواهد کرد. اگر شما هم با چالش افزایش مقاومت به ضربه کامپاندهای مهندسی در دماهای بسیار پایین، برای مثال -40 °C، روبرو شده اید همراه این مقاله باشید.

SK Functional سبد متنوعی از افزودنی های افزایش دهنده مقاومت به ضربه را دارد. OREVAC IM800 نام یک گرید بسیار ویژه است. ممکن است در شناسنامه فنی قطعه مورد نظر شما مقاومت به ضربه در دماهای مختلف قید شده باشد. اما اگر این مقاومت به ضربه در دماهای بسیار کم مانند -40 °C، مورد نظر باشد و همچنین مقدار مورد نیاز نیز بالا باشد، OREVAC IM800 انتخاب هوشمندانه و مناسبی برای افزایش مقاومت به ضربه است.

OREVAC IM800

OREVAC IM800 یک پلی اتیلن بسیار خاص است که درصد بسیار بالایی مالئیک انیدرید دارد. این درصد بسیار بالای مالئیک انیدرید سازگاری شیمایی خوبی را با پلاستیک های مهندسی ایجاد می کند و پلی اتیلن خاص به کار رفته نیز مقاومت به ضربه را افزایش می دهد. انواع گریدهای PA، PBT، PPS، PC، PC/ABS و … را می توان به کمک OREVAC IM800 اصلاح کرد. علاوه بر صنعت خودرو OREVAC IM800 در صنایع لوازم خانگی، برق و الکترونیک نیز به کار می رود.

درباره نویسنده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *