آشنایی با گریدهای کلروپرن کمپانی Denka

دنکا (Denka)، این غول ژاپنی از سال 1962 میلادی تولید کلروپرن یا همان نئوپرن را در دستور کار خود قرار داده است و به پشتوانه این سابقه طولانی و البته درخشان، گریدهای بینظیری در سبد محصولات تولیدی این شرکت وجود دارد. با این نوشتار همراه باشید تا با گروه های اصلی گریدهای کلروپرن یا به اختصار CR کمپانی Denka آشنا شوید.

گریدهای نئوپرن Denka در سه گروه اصلی زیر قرار می گیرند:

  • گریدهای صنعتی
  • گریدهای مورد استفاده در چسب
  • گریدهای لاتکس

Denka CR

این گریدها در طیف گسترده ای از کاربری ها مانند تولید انواع سیم و کابل، قطعات خودرو مانند انواع گردگیر، تسمه و شلنگ، تسمه های صنعتی، Lining های صنعتی، گسکت، چسب و البسه به کار می روند.

در بخش گریدهای صنعتی انواع کلروپرن اصلاح شده با Mercaptan, Sulfur, Xanthogen با نرخ های مختلف بلورینگی وجود دارند. گریدهایی چون M40, DCR 40A معروفترین اعضای این خانواده هستند. در بخش CR های مورد استفاده در صنعت چسب گریدهای با ویسکوزیته مختلف برای تولید انواع چسب های اسپری، معمولی، درزگیر و با محتوای جامد کم عرضه می شوند. A30, A90 و DCR-11 پرکاربرد ترین گریدهای Denka در این بخش هستند. در نهایت لاتکس های CR وجود دارند که با درصد جامد مختلف و با ویسکوزیته متنوع عرضه می شوند. در سه بخش مختلف در خصوص مشخصات فنی و کاربرد هر یک از این گروه ها صحبت خواهیم کرد.

درباره نویسنده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *