مزایای استفاده از گریدهای مختلف POE در صنعت بسته بندی

Tafmer نام تجاری POE (Polyolefin Elastomer) های شرکت میتسوئی کمیکال ژاپن است. میتسوئی کمیکال طیف وسیعی از گریدهای مختلف Tafmer را توسعه داده است. این POE ها در صنایع مختلفی چون خودرو، برق و الکترونیک، کامپاندینگ و … به کار می روند، اما مهمترین و پر مصرف ترین بخش مصرف کننده این محصول، صنعت بسته بندی است. در این بخش با مزایای استفاده از POE ها در صنعت بسته بندی آشنا خواهیم شد.

مهمترین مزیت افزودن گرید مناسب Tafmer به ساختار بسته بندی، امکان کاهش دمای دوخت فیلم تولیدی است. این مزیت امکان افزایش سرعت بسته بندی و بهینه سازی فرایند دوخت را فراهم می کند. همچنین به کمک گریدهای ویژه Tafmer و با اصلاح دوخت پذیری فیلم بسته بندی می توان خاصیت Easy Open یا بسته بندی آسان باز شو را در بسته بندی ایجاد کرد. کاربرد مهم بعدی، افزودن Tafmer برای افزایش ضربه پذیری و مقاومت در برابر سوراخ شدن فیلم تولیدی است. در واقع در این کاربری، POE خواص مکانیکی بسته بندی را اصلاح می کند. چنانچه در فرمولاسیون بسته بندی مورد نظر از پر کننده ها استفاده شده باشد، با افزودن Tafmer می توان درصد استفاده از پر کننده را افزایش داد و به پخش بهتر آن کمک کرد.

در خصوص توسعه بسته بندی های مناسب برای بازیافت نیز با افزودن Tafmer می توان فیلم های نوآورانه Monomaterial را توسعه داد که بازیافت آسانی دارند یا در صورتیکه امکان استفاده از مواد بازیافتی وجود دارد، با افزودن Tafmer خواص مکانیکی بهبود می یابد و می توان درصد بیشتری از مواد بازیافتی را در ساختار بسته بندی استفاده کرد. شکل زیر مهمترین مزایای استفاده از گریدهای مختلف Tafmer را در صنعت بسته بندی نشان می دهد. در هر کاربرد بایستی گرید مناسبی از Tafmer را به کار برد و برای آشنایی با این محصول می توانید با کارشناسان شرکت پلیمر پیشرفته دانا تماس حاصل فرمایید.

Tafmer in Pack

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *