دریافت جایزه انجمن علوم پلیمر ژاپن توسط مدیرعامل پیشین میتسوئی کمیکال

درخشش محصولات میتسوئی کمیکال در صنایع مختلفی چون بسته بندی، خودرو، برق و الکترونیک در نتیجه کار تحقیقاتی عمیقی است که این شرکت انجام می دهد. میتسوئی کمیکال با اتکا به حضور متخصصین مختلف، ارتباط با دانشگاه و مراکز تحقیقاتی توانسته است همواره محصولات با تکنولوژی روز را ارائه کند. یکی از افرادی که نقش بسیار مهمی در توسعه محصولات جدید میتسوئی کمیکال داشته است، آقای دکتر Ogawa Shinji است. ایشان مدیرعامل پیشین میتسوئی کمیکال بوده اند و امسال توانستند جایزه بهترین محقق را از انجمن علوم پلیمر ژاپن دریافت کنند. این جایزه به دلیل تلاش های ایشان در ارتقای کیفیت زندگی و همچنین توجه به محیط زیست به کمک فناوری های پلیمری بوده است.

دکتر Shinji در میتسوئی کمیکال نقش برجسته ای در تجاری سازی پلی الفین های عامل دار شده داشتند. امروزه این محصولات با نام تجاری Admer عرضه می شوند و به عنوان Tie Layer و سازگار کننده (Compatibilizer) کاربرد گسترده ای در صنایع بسته بندی، خودرو و ساختمان دارند.

تصویر آقای دکتر Ogawa Shinji

تصویر آقای دکتر Ogawa Shinji

از جمله دیگر تلاش های دکتر Shinji می توان به توسعه واحد نیمه صنعتی پلی لاکتیک اسید، سیالات فوق بحرانی مورد استفاده در واکنش های شیمیایی و ایجاد ساختارهای ارزیابی کیفی فرایندهای سازمانی Mitsui اشاره کرد. ایشان پس از بازنشستگی به دانشگاه Osaka بازگشتند و کارهای تحقیقاتی خود را دنبال می کنند.

درباره نویسنده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *