سیم و کابل

EPDM مناسب برای تولید نوارهای آب بندی، شلنگ و روکش سیم و کابل

EPDM مناسب برای تولید نوارهای آب بندی، شلنگ و روکش سیم و کابل

درصد اتیلن، میزان Diene Monomer مورد نیاز برای پخت، ویسکوزیته مونی و میزان روغن موجود در ساختار مهمترین پارامترهای انتخاب یک گرید مناسب EPDM هستند. از جمله دیگر پارامترهای مهم می توان به ساختار زنجیره ها (خطی، شاخه ای و …)، نوع کاتالیست مورد استفاده در پلیمریزاسیون، شکل فیزیکی و … اشاره کرد. EPDM EPT 3110M یکی از گریدهای منحصر به فرد شرکت میتسوئی کمیکال است که با تکنولوژی خاص این شرکت و با استفاده از کاتالیست متالوسن تولید می شود.

سیم و کابل

EPT 3110M خواص مکانیکی فوق العاده ای دارد و با جرم مولکولی بالا برای انواع فرایند های اکستروژن و تولید نوارهای آب بندی، سیم و کابل و شلنگ های خودرویی مناسب است. این گرید در ساختار خود روغنی ندارد و ویسکوزیته مونی آن در شرایط ML(1+4) 100 برابر با 80 است. همچنین این گرید 56 درصد اتیلن دارد و نوع Diene Monomer آن ENB است که مقدار آن برابر با 5 درصد است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آنچه در این مطلب خواهید خواند

Blow Molding
TPE,TPV

توسعه گریدهای جدید TPE برای فرایند BFS

به منظور حصول اطمینان از بسته بندی اصولی، عدم نفوذ هر گونه آلودگی و رعایت تمام الزامات استانداردهای بسته بندی داروها، تکنولوژی های مختلفی توسعه داده شده است. تکنولوژی های بسته بندی داروها شامل ماشین آلات و مواد اولیه مورد مصرف در فرایند بسته بندی است.

مطالعه بیشتر »
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x