SBS hot melt

کاربرد SBC ها برای تولید چسب های مختلف

کاربرد SBC ها برای تولید چسب های مختلف

در بخش قبلی با کاربرد SBC ها در تولید چسب های گرمانرم یا Hot Melt آشنا شدیم. می توانید با مراجعه به لینک کاربرد SBC ها برای تولید چسب های مختلف  اطلاعات بیشتری را در این خصوص مطالعه کنید و با این بخش در مورد معرفی گریدهای SBC مناسب برای تولید چسب های Hot Melt همراه شوید.

SBS hot melt

در بین SBC های مختلف شامل انواع SBS, SEBS, SIS، SBS گزینه مناسبی برای تولید چسب های گرمانرم است. انتخاب گرید مناسب SBS مهمترین نکته ای است که ضامن دستیابی به الزامات چسب های گرمانرم است. پتروشیمی LCY تولید کننده طیف وسیعی از گریدهای مختلف SBS مورد استفاده در صنعت تولید چسب است. GP 3522 یک گرید مناسب برای جایگزین کردن دیگر پلیمرها مانند انواع SBR در تولید چسب های گرمانرم است. با استفاده از این گرید فرایند اختلاط اجزای مختلف چسب سریعتر و با صرف انرژی کمتری انجام می شود. همچنین این گرید زردی بسیار کمتری در مقایسه با SBR در چسب نهایی ایجاد می کند. گرید بعدی GP 3545 است که در مقایسه با GP 3522 با داشتن وزن مولکولی کمتر برای تولید چسب هایی با ویسکوزیته کم برای کاربری های خاص مناسب است.

آخرین گرید مناسب برای تولید چسب های Hot Melt، GP 3548 است که برای کاربری هایی مناسب است که به چسب های گرمانرم با کارایی بالا (مانند استحکام چسبندگی بالا) نیاز است. همچنین این گرید نرمی بیشتری در مقایسه با سایر گریدها دارد و همچنین بیشینه چسبندگی آن برای کاربری های بهداشتی شخصی مانند انواع پوشک طراحی شده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آنچه در این مطلب خواهید خواند

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x