صنایع تحت پوشش

صنعت خودرو

شرکت پلیمر پیشرفته دانا به واسطه حضور پرسابقه خود در صنعت خودرو، انواع رابرهای تخصصی و ترموپلاستیک های مهندسی را برای فعالین این صنعت تولید و تامین می کند. انواع گریدهای EPDM، CR، NBR، NBR/PVC، ECO، FKM، PA، POM، TPU، TPE، TPV و … توسط پلیمر پیشرفته دانا تولید و تامین می شوند.

محصولات مرتبط

صنعت بسته بندی

شرکت پلیمر پیشرفته دانا یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در ایران در حوزه مواد اولیه صنعت بسته بندی است. انواع PE های خاص مانند mLLDPE (Metallocene LLDPE)، POE های بهبود دهنده استحکام دوخت و پارگی، PA، EVOH، Tie-Layer های مورد استفاده در ساختارهای چند لایه و انواع افزودنی های مختلف مورد استفاده در تولید بسته بندی ها توسط پلیمر پیشرفته دانا تامین می شوند.

محصولات مرتبط

صنعت راه و ساختمان

پلیمر پیشرفته دانا انواع افزودنی های مورد نیاز برای فرمولاسیون PVC مورد استفاده در کفپوش و ورق های فوم برد را، شامل فوم رگولاتور، کمک فرایند، روان کننده، استابلایزر و … تامین می کند. همچنین در بخش لوله های چند لایه نیز گریدهای EVOH مناسب و انواع Tie-Layer ها توسط این شرکت تولید یا تامین می شوند. همچنین انواع SBS و SEBS مورد استفاده در راهسازی نیز توسط این شرکت تامین می شود.

محصولات مرتبط

صنعت کامپاندینگ

پلیمر پیشرفته دانا برای مخاطبین بخش کامپاندینگ خود انواع POE های مورد استفاده در بهبود ضربه پذیری پلی الفین هایی چون PP و PE، PA های ویژه کامپاندینگ، SBS، SEBS و افزودنی های مورد استفاده در تولید کامپاندهای مختلف را تامین می کند.

محصولات مرتبط

صنعت کشاورزی

شرکت پلیمر پیشرفته دانا انواع گریدهای PE خاص (mLLDPE) و با عملکرد بالا را برای تولید فیلم های مختلف گلخانه، مالچ و سیلاژ عرضه می کند. POM، TPU، EPDM، TPE و TPV نیز از جمله دیگر محصولاتی هستند که توسط این شرکت برای بخش کشاورزی عرضه می گردند.

محصولات مرتبط

صنعت بهداشت و مراقبت شخصی

انواع PE و POE ها، چسب های Hot Melt و منسوج های نبافته PP در تولید اقلام بهداشتی به کار می روند. PE و POE های در تولید Back Sheet های پوشک و نوار بهداشتی به کار می روند و انواع خاص و کامپوزیت های ویژه پایه پلی الفین ها در تولید لایه های تنفس پذیر این محصولات استفاده می شوند. در بخش دیگر چسب های Hot Melt بر پایه های پلیمری مختلف در قسمت های مختلف محصولاتی چون پوشک و نوار بهداشتی استفاده می شوند.

محصولات مرتبط

صنعت برق و الکترونیک

 PA، PC، PBT، CR، Silicone، NBR/PVC، TPE و انواع TPV در گروه پرمصرفترین پلیمرهای این بخش قرار دارند.
پلیمر پیشرفته دانا تامین کننده انواع PA، Silicone، NBR/PVC، TPE و TPV مناسب برای کاربری های برق و الکترونیک، مانند انواع روکش کابل، سوکت و فیوز و همچنین دیگر گریدهای مورد نیاز این صنعت است.

محصولات مرتبط

صنعت لوازم خانگی

پلیمرها شکل دهنده انواع لوازم خانگی هستند، بخشی از این پلیمرها را در قطعات بیرونی لوازم خانگی و شخصی روزمره می بینیم و قطعات پلیمری مهندسی زیادی نیز در بخش موتور و … از دید ما پنهان هستند. پلیمرها تقریبا به همه کالاهای روزمره ای که با آن ها سر و کار داریم، نفوذ کرده اند. پلیمرها در لوازم خانگی چون تلویزیون، یخچال، لباسشویی تا تلفن همراه، کنسول های بازی، اسباب بازی ها و … حضور دارند. انواع رابرهایی چون EPDM، NBR/PVC و …، پلاستیک های معمولی چون PE و PP و انواع مهندسی مانند PA، PC، TPU، ABS، PS، TPE، TPV و … در این بخش به مصرف می رسند.

محصولات مرتبط

قطعات صنعتی

بخش بسیار بزرگی از پلیمرها با تنوع بیشماری در تولید انواع کالاهای میانی مورد مصرف در بخش های گوناگون صنعتی به مصرف می رسند. پلیمرها اعم از انواع رزین، ترموپلاستیک و رابر در قطعات صنعتی مختلفی به کار می روند. از جمله مهمترین کالاهای صنعتی که به کمک پلیمرها تولید می شوند، می توان به انواع تسمه، نوار نقاله، واشر و اورینگ، لوله و شیلنگ، چرخ دنده، ضربه گیر و … اشاره کرد.

محصولات مرتبط