حضور شرکت پلیمر پیشرفته دانا به همراه شرکت ایتالیایی زاتور در نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران IPAP 2017

بسته بندی

شرکت پلیمر پیشرفته دانا، تامین کننده مواد اولیه پلیمری در صنایع بسته بندی و ارائه دهنده ماشین آلات صنعت بسته بندی به همراه شرکت ایتالیایی زاتور در نمایشگاه چاپ و بسته بندی  که از 20 مهر ماه سال جاری لغایت 23 مهر در محل نمایشگاه های شهر آفتاب برگزار می گردد، حضور خواهد یافت.

این نمایشگاه که شاخه چاپ آن با همکاری نمایشگاه Drupa و تحت برند IPAP و شاخه بسته بندی آن با مشارکت نمایشگاه Interpack تحت برند بین المللی pacprocess برگزار خواهد شد، نمایشگاهی جهت رونمایی و ارائه جدیدترین محصولات و خدمات فعالین صنعت چاپ و بسته بندی دنیا می باشد.

شرکت زاتور که تامین کننده ماشین آلات چسب زتی برای صنایع تبدیلی، بسته بندی و درب قوطی می باشد در این نمایشگاه در غرفه شرکت پلیمر پیشرفته دانا به معرفی خدمات و محصولات خود خواهد پرداخت. با توجه به تکنولوژی بکار گرفته شده در این ماشین آلات، می توان گفت که این ماشین آلات از دقت بسیار بالایی در نحوه اعمال چسب و پاشش آن برخوردار هستند. از سوی دیگر سیستم کنترلی این ماشین آلات این امکان را فراهم می آورد تا اپراتور به راحتی اقدام به پاشش چسب نماید. از دیگر مشخصات محصولات این شرکت می توان به پمپ های دیافراگمی آنها که برای محدوده وسیعی از گرانروی چسب قابل استفاده می باشند اشاره نمود.

شرکت پلیمر پیشرفته دانا نیز در این نمایشگاه با حضور کارشناسان مجرب خود به ارائه آخرین محصولات و خدمات خود در حوزه مواد اولیه و ماشین آلات پرداخته و میزبان صنعتگران و علاقه مندان به حوزه بسته بندی می باشد.

جهت بازدید از غرفه این شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران می توانید به سالن 5a در محل دائمی نمایشگاه شهر آفتاب مراجعه نمایید.

 

درباره نویسنده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *