گزارش روز نخست نمایشگاه ایران پلاست

در روز نخست نمایشگاه ایران پلاست مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با حضور دکتر «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور، مهندس «بیژن زنگنه» وزیر نفت و مهندس «مرضیه شاهدائی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی  ساعت 10:30 صبح برگزار گردید.

روز نخست نمایشگاه ایران پلاست

 با توجه به قرارگیری غرفه شرکت پلیمر پیشرفته دانا در سالن 8 و 9 که سالن اصلی یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست می باشد مهندس زنگنه ضمن بازدید از عرفه این شرکت با مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت پلیمر پیشرفته دانا چناب آقای دکتر هدایتی به گفتگو پرداخت.

پس از این بازدید و افتتاح رسمی نمایشگاه؛ غرفه شرکت پلیمر پیشرفته دانا در روز نخست نمایشگاه ایران پلاست میزبان بیش از 100 نفر از فعالین صنعت پلیمر کشور و همچنین مهمانی از کشورهای مختلف دنیا که در یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست حضور داشتند بود.

با توجه به حضور تیم فنی و کارشناسی شرکت پلیمر پیشرفته دانا به همراه مهمان خارجی از شرکت های نام آشنای پلیمری همچون میتسویی (Mitsui)، کرایبورگ (Kraiburg) و آکسوی پلاستیک (Aksoy plastik) جلسات فنی مناسبی با حضور بازدید کنندگان برگزار گردید.

همچنین در بخش ماشین آلات همکاران شرکت پلیمر پیشرفته آماده هستند تا همچون روز اول دستگاه های فیلم و بازیافت، تزریق لاستیک و تزریق پلاستیک را حین کار به بازدیدکنندگان معرفی و مشاوره های لازم را به ایشان ارائه نمایند.

شرکت پلیمر پیشرفته دانا مفتخر است تا میزبان شما در دومین روز نمایشگاه ایران پلاست باشد.

سالن 8و 9 – غرفه 1 الی 4

سالن 38B – غرفه 8-3

 

درباره نویسنده

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *