شرکت پلیمر پیشرفته دانا، با توجه به اهمیت توسعه صنایع بسته بندی و چاپ به عنوان یکی از ارکان اصلی بهبود زمان ماندگاری محصولات غذایی پس از برگزاری یک دوره موفق کنفرانس فناوری های نوین در بسته بندی های پلیمری، اقدام به حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته نموده است.

نمایشگاه چاپ بسته بندی و صنایع وابسته

غرفه شرکت پلیمر پیشرفته دانا شامل دو بخش ارزی و ریالی بوده و کارشناسان این شرکت همراه با کارشناسانی از شرکت ایتالیایی زاتور به ارائه آخرین فن آوری های روز دنیا در خصوص ماشین آلات صنایع بسته بندی مانند ماشین آلات اعمال چسب و سیالات، ماشین آلات تولید فیلم و ماشین آلات بازیافت پلاستیک و همچنین معرفی مواد اولیه مرتبط با صنعت بسته بندی پرداخته و پاسخگوی بازدید کنندگان گرامی از غرفه این شرکت می باشند.

لازم به ذکر است که محصول نوآورانه این شرکت با نام تجاری PAYAX (پایاکس) به عنوان یک محصول دانش بنیان جهت افزایش ماندگاری و حفظ تازگی محصولات کشاورزی در این نمایشگاه معرفی گرده و کارشناسان این شرکت آماده ارائه توضیحات مرتبط با این محصول به بازدیدکنندگان گرامی می باشند.

شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید جهت آشنایی با آخرین محصولات شرکت پلیمر پیشرفته دانا به غرفه این شرکت واقع در سالن 31B (سالن میلاد) طبقه دو، غرفه 5 و 6 مراجعه نمایید.

 

درباره نویسنده