نگاهی به کاربردها و خواص Tafmer DF 640

در بخش قبلی این نوشتار به توضیح برند Tafmer کمپانی میتسوئی کمکیال پرداختیم و خانواده های مختلف این ماده پر کاربرد را معرفی کردیم. با مراجعه به لینک زیر می توانید این مطلب را مطالعه کرده و با این قسمت با معرفی اختصاصی یکی از این گریدها همراه باشید.

Tafmer DF 640

میتسوئی یکی از کمپانی های صاحب سبک در حوزه کاتالیست های مورد استفاده در تولید پلیمرهای مختلف است. همین عامل سبب شده تا پلیمرهای تولیدی این شرکت نیز خواص منحصر بفردی داشته باشند و از نظر تنوع گرید، طیف گسترده ای را برای کاربری های مختلف شامل شوند. Tafmer دقیقا برندی با خصوصیات ذکر شده است، طیف گسترده ای از گریدهای POE یا همان Polyolefin Elastomer ها، با خواص مختلف و مطابق با کاربری های مختلف. بدون شک میتسوئی رتبه اول را از نظر تنوع گرید و عملکرد گریدهای POE در بین کمپانی های تولید کننده این مواد، مانند ExxonMobil وLG Chemical، دارد. Tafmer DF 640 یکی از گریدهای مشهور POE های تولیدی میتسوئی است. میتسوئی در نام گذاری گریدهای مختلف همیشه هنرمندانه عمل می کند و شما با توجه به نام گرید می توانید مشخصات آن را متوجه شوید. Tafmer DF 640، دانسیته ای برابر با 0.864 g/cc دارد که از کد 6 آن مشخص است و MFI برابر با 3.6 g/10 min دارد که در کانال 4 است و با کد 40 آن ارتباط دارد.

کابردهای تافمر

مهمترین کاربردهای Tafmer DF 640 در اصلاح ضربه پذیری کامپاندهای پایه PP خودرویی، لوازم خانگی و تولید قطعات ضربه پذیر و نرم، اصلاح خواصی همچون ازدیاد طول در نقطه پارگی کامپاندهای روکش سیم و کابل، بهبود مانایی فشار و وزن زیره های کفش و نهایتا بهبود خواص فیلم های پلی اتیلنی در اصلاح خواص دوخت و ضربه پذیری است.

درباره نویسنده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *