آشنایی با استابلایزر حرارتی ویژه KD Chem برای تولید فیلم های استرچ PVC، گرید LTX 630

فیلم های استرچ PVC کاربرد بسیار زیادی در بسته بندی مواد غذایی و صنعتی دارند. تقریبا در تمامی فروشگاه های بزرگ برای بسته بندی مواد غذایی که به صورت فله یا در ظرف های بدون درب به فروش می رسند، از این فیلم های استرچ استفاده می کنند. همچنین بسیاری از بخش های صنعتی، مانند تولید مبلمان، بسته بندی و ارسال کالاهای خود را به کمک این فیلم ها انجام می دهند. در این بخش محصول ویژه کمپانی KD Chem را که به صورت اختصاصی برای تولید فیلم های استرچ PVC توسعه داده شده است، معرفی خواهیم کرد.

علاوه بر PVC پایه، سه جزء اصلی فرمولاسیون یک استرچ رپ PVC شامل استابلایزر حرارتی مناسب، نرم کننده و روان کننده ها هستند. KD Chem گرید LTX 630 را به صورت وان پک و به همراه بخشی از روان کننده های لازم برای تولید به صورت اختصاصی برای فرمولاسیون محصول استرچ رپ PVC توسعه داده است.

 

PVC Stretch wrap

LTX 630 استابلایزر حرارتی پایه کلسیم – روی (Ca.Zn) است و در درام های 180 Kg به صورت مایع عرضه می شود. در این خانواده گریدهای ویژه تر LTX 630T و LTX 630Q وجود دارند که گرید T برای شفافیت بیشتر و گرید Q با روان کنندگی بیشتر تولید و عرضه می شود. دانسیته، شاخص انکسار و ویسکوزیته این گرید به منظور تولید راحت فیلم های استرچ رپ تنظیم شده است و هیچگونه اثر منفی بر رنگ و خواص ظاهری فیلم تولیدی ندارد.

پیشنهاد می شود LTX 630 را به همراه کواستابلایزر ESBO در فرمولاسیون فیلم های تولیدی، به منظور دستیابی به اثربخشی بالاتر در پایداری حرارتی مورد استفاده قرار دهید. لازم به ذکر است که این گرید عاری از Bis Phenol A و 2 THA است و ممانعتی به جهت در تماس قرار گرفتن با مواد غذایی نخواهد داشت.

درباره نویسنده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *