آشنایی فنی با برند Admer شرکت Mitsui Chemical

یکی از صنایعی که به صورت ویژه مورد توجه میتسوئی کمیکال است، صنعت بسته بندی و توسعه نقش پلیمرها در این صنعت است. از جمله مهمترین محصولاتی که Mitsui برای این صنعت در نظر گرفته است و یکی از متنوع ترین سبدهای محصول را در بین دیگر شرکت های تولید کننده ارائه می دهد، چسب های بین لایه ای (Tie Layer) است که در تولید انواع بسته بندی های چند لایه به کار می روند. در بخش قبلی توضیحات اولیه ای را در خصوص برند Admer که نام تجاری چسب های بین لایه ای میتسوئی است، ارائه کردیم و پیشنهاد می کنیم در ابتدا با مراجعه به لینک زیر این مقدمه را مطالعه کنید و با این متن در خصوص معرفی فنی این محصولات مهندسی و ویژه همراه باشید.

انواع گریدهای Admer پلی الفین های حاوی گروه های قطبی هستند که بهترین چسبندگی را از طرفی به PP یا PE و از طرف دیگر به PA، EVOH، PET و آلومینیوم دارند. بر اساس ویژگی های ساختاری که رفتار فرایند پذیری Admer را تعیین می کند، میتسوئی گریدهای مختلفی را برای تولید انواع نهاده های بسته بندی شامل فیلم، ورق، بطری و مخازن عرضه می کند.

ریزساختار این چسب های بین لایه ای به صورت کاملا مهندسی تنظیم شده اند و برای انواع فرایندهایی که در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند ( مانند Hot filling، Boiling، Sterilization و …)، مناسب هستند و محدودیتی ندارند. Admer به خوبی یک پلی الفین فرایند پذیر است و در دستگاه های شکل دهی چون Film Blowing, Film Casting, Blow Molding, Sheet Extrusion, Extrusion Coating, …، بر اساس گرید انتخابی قابلیت استفاده دارد.

 

Admer Multilayer Packaging

Admer با شکل فیزیکی گرانول و در بسته بندی های25 کیلوگرمی یا 500 کیلوگرمی به دست مشتریان Mitsui می رسد. باید در نظر داشت چنانچه فضای انبارش این ماده مناسب و به دور از بارندگی باشد، به دلیل بسته بندی مناسب و با کیفیتی که توسط میتسوئی انجام می شود، قبل از مصرف نیازی به خشک کردن نیست. برای انواع پایه PE دمای شکل دهی مناسب بر اساس روش و دستگاه شکل دهی در محدوده 180-230 °C و برای انواع پایه PP در محدوده 200-250 °C پیشنهاد می شود.

Admer دارای گواهینامه FDA بر اساس شرایط کاربری است و برخی گریدهای آن حتی ممانعتی به جهت قرار گرفتن در تماس با مواد غذایی ندارند و از آنجاییکه این محصولات کاربری پزشکی ندارد، نیازی به اخذ گواهینامه های مربوطه وجود ندارد. میتسوئی تمامی الزامات مورد نیاز برای کاربری های Admer را در نظر گرفته است.

درباره نویسنده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *