آشنایی با گرید EPDM EPT 049 میتسوئی کمیکال، گریدی ویژه مشابه TPE ها

کلکسیونی از گریدهای خاص EPDM را فقط می توان در سبد محصولات میتسوئی کمیکال دید. کار کردن با خودروسازان و پیمانکاران ساختمانی پیشرو ژاپنی، میتسوئی کمیکال را به یکی از برترین کمپانی های فعال در حوزه تولید EPDM های خاص تبدیل کرده است. در این بخش می خواهیم گریدی ویژه و البته پر کاربرد را معرفی کنیم: EPT PX-049 PEM

میتسوئی کمیکال گرید EPT PX-049 PEM را با نام تجاری Eptalloy عرضه می کند. اگر Eptalloy را تشکیل شده از دو کلمه EPT و Alloy در نظر بگیریم، در همین جا می توان حدس زد مقصود میتسوئی از انتخاب این برند این است که این گرید آلیاژی بر پایه EPDM های تولیدی خودش است. EPT 049 PEM در ساختار خود حاوی 20 phr پلی اتیلن است و در واقع یک نوع TPE خاص با سختی پایین است. این گرید ویسکوزیته مونی برابر با 36 دارد و فرایند پذیری مناسبی دارد و برای تولید طیف گسترده ای از قطعات کوچک و بزرگ مناسب است. همچنین در ساختار خود 56 درصد اتیلن و 5 درصد Diene Monomer دارد. این گرید از نوع حاوی روغن است و 10 phr روغن دارد و سطح قطعات تولیدی با آن کاملا یکنواخت و صاف خواهد بود.

EPDM weather strip

اما تمامی مزیت این گرید انتخاب مهندسی اجزای آن است. میتسوئی کمیکال پلی اتیلن و روغن به کار رفته در این گرید را کاملا متناسب بر اساس EPDM پایه انتخاب کرده است و برای مدت زمان طولانی بدون افت خواص سرویس می دهد. این گرید گزینه مناسبی برای تولید نوارهای خودرویی، گرومت و گسکت ها است.

درباره نویسنده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *