آشنایی با گریدهای SIS پتروشیمی LCY

پتروشیمی LCY با سابقه طولانی و بیش از 40 ساله خود یکی از تولید کنندگان اصلی انواع گریدهای TPS است. TPS که مخفف عبارت Thermoplastic Styrene است، شامل انواع TPE های پایه استایرن مانند SBS, SEBS و SIS است. در کنار TPS ها، LCY محصولات دیگری نیز مانند پلاستیک های خاص، مواد شیمیایی پایه و … تولید می کند. این بخش شما را با گریدهای مهم و پر کاربرد SIS تولیدی LCY آشنا خواهد کرد.

Spray SIS

Styrene-Isoprene-Styrene های مهم و پر کاربرد تولیدی شرکت LCY شامل گریدهای تجاری زیر هستند:

  • Globalprene 5561: این گرید ساختار خطی دارد و درصد استایرن کم و برابر با 18 درصد دارد. ویسکوزیته این گرید در محلول 25% wt تولوئن و در دمای اتاق برابر با 850 cp است.
  • Globalprene 5562U: این گرید نیز ساختار خطی دارد، اما در مقایسه با Globalprene 5561 درصد استایرن بالا و برابر با 45 درصد دارد. LCY برای این گرید مقدار MFI در شرایط 200 °C و 5 kg را برابر با 40 g/10min گزارش کرده است.
  • Globalprene 5516: این گرید ساختار خطی دارد و درصد استایرن کم و برابر با 16 درصد دارد. ویسکوزیته این گرید در محلول 25% wt تولوئن و در دمای اتاق برابر با 1000 cp است.
  • Globalprene 5517: مجدد این گرید نیز ساختار خطی دارد و درصد استایرن کم و برابر با 15 درصد دارد. ویسکوزیته این گرید در محلول 25% wt تولوئن و در دمای اتاق برابر با 800 cp است.

این گریدها گزینه مناسبی برای تولید چسب های Hot melt و پایه حلالی هستند و بر اساس مشخصات فنی مورد نظر  می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. تمامی گریدها در بسته بندی های کاغذی یا پلاستیکی 25 kg عرضه می شوند.  همچنین امکان عرضه در بسته بندی های بزرگ تر نیز ممکن است.

درباره نویسنده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *