گریدهای با کیفیت NBR/PVC در تولید چه قطعاتی به کمک ما می آیند؟

پر مصرف ترین گرید NBR/PVC انواع غنی از NBR هستند و معمولا از 70 درصد NBR و 30 درصد باقیمانده PVC تشکیل شده اند. گرید Rubaloy 7360 شرکت معتبر هندی Rubaloy نیز چنین ترکیبی دارد و در این بخش می خواهیم با مشخصات فنی و کاربرد این گرید آشنا شویم.

Rubaloy 7360 در حالت خام سختی برابر با 60 Shore A دارد و ویسکوزیته مونی آن در شرایط ML 1 + 4 @ 100° C برابر با 65 است. پایدار کننده های استفاده شده در فرمولاسیون این گرید از نوع Non-Staining هستند و دانسیته این محصول برابر با 1.04 g/cc است. گرید 7360 کمپانی Rubaloy مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع روغن دارد، پایداری جوی مناسبی در برابر ازون نشان می دهد و مقاومت سایشی و خمشی آن مناسب است. با استفاده از گریدهای مناسب و با کارایی بالای NBR و PVC، این محصول خواص مکانیکی فوق العاده ای (شامل مدول و استحکام مکانیکی، مانایی فشاری و …) در کنار فرایند پذیری مناسب دارد.

NBRPVC

می توان فرمولاسیون های مختلفی برای تولید قطعات گوناگون بر پایه Rubaloy 7360 طراحی کرد و از انواع روغن و فیلر در این گرید استفاده کرد. انواع نرم کننده و روغن به جز انواع پارافینی، برای استفاده در این گرید پیشنهاد می شوند. ( مانند انواع DOP, DOA, DOS, DBP, TCR, CPO)

از جمله کاربردهای گرید Rubaloy 7360 می توان به استفاده از آن در تولید انواع روکش شلنگ های سوخت، Conveyor Belt ها، قطعات خودرو مانند انواع گسکت و واشر در تماس با روغن و سوخت، زیره کفش آنتی استاتیک و مقاوم در برابر روغن، رول های پرینتر، ورق های عایق، Weather Strip و … اشاره کرد.

درباره نویسنده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *