معرفی CR M40 کمپانی Denka، یک کلروپرن ژاپنی

Denka یک کمپانی ژاپنی با بیش از 100 سال تجربه در تولید انواع مواد اولیه است که با بیش از 6 هزار نفر نیروی انسانی در نقاط مختلف دنیا به مشتریان خود خدمات عرضه می کند. این خدمات شامل ارائه گریدهای با کیفیت مواد اولیه و مشاوره های فنی در خصوص رفع مشکلات مشتریان خود است. در این بخش می خواهیم با یکی از پرکاربردترین گریدهای کلروپرن تولیدی Denka آشنا شویم.

لازم است بدانیم Denka یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کلروپرن یا همان CR در دنیا است و پس از خریداری بخشی از کسب و کار کلروپرن Dupont شاید هم اکنون بزرگترین تولیدکننده این الاستومر با ارزش در دنیا باشد. این کمپانی به کمک یکی از مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا ( تکنولوژی Acetylene) گریدهای مختلفی از کلروپرن را به منظور تولید انواع قطعات لاستیکی و همچنین چسب های پایه کلروپرن عرضه می کند. یکی از گریدهای مشهور Denka با نام M-40 عرضه می شود که در ادامه با خواص فنی آن آشنا خواهیم شد.

CR M40

ویسکوزیته مونی گرید M-40 در شرایط ML1+4 (100℃) برابر با 43-53 است و زمان Scorch آن در حدود 15 دقیقه است. M-40 در گروه کلروپرن های General کمپانی Denka قرار دارد و از نوع Mercaptan-Modified است. نرخ کریستالیزاسیون این گرید متوسط است و مهمترین کاربردهای آن تولید انواع روکش سیم و کابل، تسمه ها، شلنگ و دیگر قطعات صنعتی و خودرو است. این گرید به صورت چیپس های شیری رنگ عرضه می شود.

درباره نویسنده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *