Vibiplast Logo

معرفی شرکت وی بی پلاست VibiPlast

تاسیس شرکت ویبی پلاست Vibiplast  به سال 1982 و تولید آمیزه های PVC برای کابل برق و سایر موارد صنعتی برمی گردد. در سال 1990 با افزایش تقاضا برای مواد سازگار با محیط زیست شروع به تولید آمیزه های عاری از ترکیبات هالوژنه ، مواد بدون گازهای سمی و خروج بسیار کم دود نمودند. پس از آن در سال 1999 تولید آمیزه های PVC سخت جهت استفاده در دامنه وسیعی از کاربردهای مختلف ،در فرآیندهای اکستروژن و تزریق  نیز به سبد محصولات این شرکت افزوده شد. سال 2002 سال آغاز تولید آمیزه های لاستیکی جهت استفاده در صنعت کابل و همچنین سایر صنایع کردند و در نهایت در سال 2007 بخش تولید افزودنی های پیش توزیع یافته لاستیکی به صورت مستربچ نیز به دیگر فعالیت های این شرکت اضافه شد.

ظرفیت تولیدات سالانه ویبی پلاست به شرح زیر است :

1500 تن / Rubber – Comp

5000 تن /  PVC – Comp

7000 تن / Halogem Free – Comp

3000 تن / Rubber additives

در ادامه محصولات این شرکت را به طور خلاصه معرفی می کنیم :

  • آمیزه های ترموپلاستیک عاری از هالوژن برای کاربردهای الکتریکی ( روکش و عایق های کابل)
  • آمیزه های PVC نرم برای کاربردهای الکتریکی ( روکش و عایق کابل ها )
  • آمیزه های لاستیکی برای صنعت برق
  • آمیزه های PVC نرم برای کواکستروژن کالاهای صنعتی
  • آمیزه های PVC سخت برای فرآیند تزریق و اکستروژن کالاهای صنعتی
  • افزودنی های شیمیایی رابر بصورت پیش پراکنش یافته برای صنعت لاستیک

ویبی پلاست با علامت تجاری Deltagran ، افزودنی های شیمیایی رابر را بصورت پیش پراکنش یافته تولید می کند. علامت تجاری Deltagran امروزه به نماد کیفیت ، قابلیت اطمینان و بازدهی بالا تبدیل شده است. در بین مشتریان قدیمی این شرکت ، می توانیم بزرگترین آمیزه سازها و تولید کنندگان محصولات لاستیکی در سطح بین المللی را یافت.

برای اطمینان از برآورده شدن استانداردهای بالای کیفیت ، دو خط تولید به امر تولید مواد پیش توزیع شده تحت کنترل بسیار دقیق تکنسین های مخصوص اختصاص داده شده است.

افزودنی های شیمیایی رابر پیش پراکنش یافته ترکیبی از ماتریس پلیمری با گرانروی پایین و عوامل پراکنش یافته است. این مساله به آمیزه الاستومری کمک می کند تا به سطح عالی از پراکنش در زمانی کوتاهتر و تسریع کل فرآیند اختلاط برسد. با استفاده از این مواد امکان دسترسی به سطح بالایی از بهره وری و کیفیت ، کاهش هزینه های تولیدی  مصرف مواد ، بهبود فرآیند ، جذب سریع مواد ، پراکنش عالی در بستر آمیزه الاستومری و ایجاد یکنواختی بیشتر و همچنین آلودگی زیست محیطی کمتر بهمراه سلامت اپراتور ، فراهم می شود.

محدوده کاملی از افزودنی های صنعت رابر ( شامل شتاب دهنده ها  ،تاخیر دهنده ها ، آنتی اکسیدانت ها ، فعال کننده ها و عوامل پخت ) همیشه در انبار و با سیستم FIFO در دسترس هستند.

انتخاب محصولات به آمیزه های پیش توزیع شده Deltagarn محدود نمی شود. با توجه به رابطه نزدیکی که با مشتریان و تامین کنندگان داریم می توانیم مواد شیمیایی پودری شکل ، سیلیکاها ، رزین ها ، سیلان ها ، واکس ها و محدوده وسیعی از کمک فرآیندها را تامین کنیم. نیازهای خاص را با خلاقیت و توسعه محصولی ویژه برای الزامات مشتری برآورده می سازیم.

درباره نویسنده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *