• شرکت اورپلاست

خطوط تولید موجود

خطوط تولید WPC

نسل جدید اکسترودر های WPC ما جهت تولید محصولات چوب پلاست عرضه می‌شوند و توانایی انجام فرایند کواکستروژن دو لایه را دارند. محصولات چوبی دو لایه برای آب و هوای بیرون مناسب ترند و مقاومت بیشتری به اثرات نور آفتاب و باران دارند و علاوه بر این خاصیت ضد لغزشی بیشتری نیز دارند. محصولات تولید شده توسط این اکسترودر ها بسیار به رنگ چوب واقعی نزدیک است.

خطوط تولید اکستروژن پروفایل

محصولات تولید شده توسط این پروفایل ها در رنج وسیعی از صنایع مانند مصالح ساختمانی، اسباب بازی ها و لوازم  التحریر، مبلمان و وسایل خانه، لوازم بهداشتی، نورپردازی و لوازم الکتریکی و دیگر موارد استفاده می شوند.

خطوط اکستروژن لوله

شرکت ماشین آلات اورپلاست خطوط اکستروژن لوله با قابلیت استفاده از موادی چون PVC, HDPE, LDPE, PE, PP, ABS, PS, PC و PMMA را ارائه می دهد و این خطوط تولید را با توجه به نیاز مشتری، شخصی-سازی می کند.

خطوط کامپاندینگ

اورپلاست خطوط کامل تک ماردون و دو ماردونه کامپاندینگ و سیستم های بازفرایند اکستروژن با اکسترودر های اختصاصی را عرضه می کند.

تمامی سیستم ها با طراحی اختصاصی ماردون اورپلاست ساخته شده اند و ویژگی‌هایی چون ونتینگ اختیاری، خوراک دهی از طرفین، سیستم های خوراک دهی کامل برای آمیخته سازی ولیومتریک و گراویمتریک یا خوراک دهی starve مواد بر حسب نیاز.

خطوط تولید تور های پلاستیکی

خطوط تولید لوله های بهداشتی/پزشکی

تولید شده توسط مواد اولیه بهداشتی، با شفافیت بالا، الاستیسیته و سیالیت مناسب و مقاومت به خوردگی، برای تولید لوله های گازرسانی و مایع رسانی، قابل استفاده در صنایع غذایی و پزشکی.

استفاده از مطالب وبسایت با لینک دادن به منبع، بلامانع است. | تمام حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت پلیمر پیشرفته دانا می باشد.